ELEKTRONICZNY DOSTĘP DO ROZLICZEŃ E-BOK
Serwis e-BOK jest prowadzony jako usługa nieodpłatna i służy celom informacyjnym i kontrolnym stanu rozliczeń na indywidualnym koncie lokalowym Użytkownika. Dostęp do elektronicznego serwisu e-BOK uzyskuje się poprzez osobiste zgłoszenie w siedzibie Spółdzielni (pok. nr 2) osoby, której przysługuje tytuł prawny do lokalu i złożenie wypełnionego wniosku o dostęp do serwisu e-BOK oraz okazanie dokumentu tożsamości. Wniosek należy wydrukować dwustronnie wraz z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Po złożeniu odpowiedniego wniosku o dostęp do serwisu e-BOK, pracownik Spółdzielni wygeneruje indywidualne dane do zalogowania się do serwisu.
Zasady dostępu i korzystania z serwisu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) znajdują się na stronie internetowej Spółdzielni
W celu zalogowania się do serwisu e-BOK należy na stronie internetowej Spółdzielni kliknąć w menu „e-BOK”, które znajduje się w menu bocznym po lewej stronie, a następnie otworzyć zakładkę "Logowanie do e-BOK"
Sposób logowania do e-BOK znajduje się w zakładce menu „e-BOK” .
Administratorem serwisu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni, przy ul. gen. T. Jakubowskiego 3, 32-700 Bochnia.